Het Begin (A)

Het begin van ‘het radioprogramma’

verhaaltjee (:

 

Mijke & Ik zijn nichtjes :’DDD

We hadden een keertje allebei een karaokeapparaat gekregen waar je mee kon opnemen&afdraaien..

Toen Mijke een keertje bij mij ging spelen zei ik dat ik casettebandjes had waarmee we dat konden opnemen 🙂

Dus toen gingen we dat doen 🙂

Ik wist eerst niet meer hoe het werkte en ondertussen gingen we een radioprogramma voor onszelf verzinnen xD

Mijke had een idee (watnietzoheelvaakvoorkomt xd): in plaats van Miss, Missy en toen onze beginletters..

Toen werd het:

MISSYC&M

We gingen ook een liedje (waar we altijd mee startten): Yo Mensen!

xD

En het werd steeds op een verschillende manier gedaan als er maar mislukte beatbox en yo mensen in voorkwam xD

Onze laatste ‘uitzending’ was 14 februari 2009 want 1 microfoon is nu kapoeet 😦

Dat was onze ‘speciale valentijnsuitzending’ ♥

En toen waren er 2 heel speciale geweldige sexy mensen ontstaan ♥♥♥

BERTUS BOER & TIJMEN ROCKY!

2 Boeren die homo zijn xd

Echt vreselijk dom, maarjha..

But.. nog steeds COELL! ♥

 

En als laatste wat ik jullie ga vertellen zijn onze best gedraaide hits x’d

– Yo Mensen

– de Kippenboerderij

– Kleding I & II

– Tuimel de Tuimelaar

Er zijn nog 2 hits alleen die zijn te grof voor woorden :$

Echt heel zuiver gezongen (:

Dat meen ik ;$

 

SO, THAT WUSZZ THE STORY

 

xoxo. C&M alleen M die er nu niet bij is xD


Geef een reactie

